

Carrefour Polska podpisał list intencyjny dotyczący wdrożenia kodów 2D GS1 na produktach marki własnej. Nowa technologia ma przyspieszyć obsługę klientów, poprawić logistykę oraz zwiększyć dostęp do informacji o produktach.
Kluczowe informacje o kodach 2D w Carrefour Polska:
● Pierwsze produkty z kodami 2D pojawią się w sprzedaży w najbliższych miesiącach.
● Do końca 2027 roku wszystkie kasy Carrefour będą przystosowane do ich odczytywania.
● Kody 2D zapisują więcej informacji niż tradycyjne kody kreskowe, m.in. skład, alergeny, datę ważności, pochodzenie, a także instrukcje czy recenzje użytkowników.
- To ważny krok w cyfryzacji handlu detalicznego w Polsce - podkreśla Elżbieta Hałas, prezeska GS1 Polska.
źródło: carrefourJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter