

Z myślą o wydawcach medialnych operujących na Facebooku, największy na świecie portal społeczności owy wprowadził kilka istotnych zmian w funkcjonowaniu stron wydawców.
Pośród nich znalazła o się m.in. targetowanie według zainteresowań - pozwala na wyświetlenie publikowanych postów tylko tym osobom, które polubiły wcześniej określoną treść.
Kolejna nowością jest data zakończenia posta, która - pozwala na określenie konkretnej daty, po której opublikowany post przestanie być wyświetlany w Aktualnościach (News Feed). Dzięki temu administrator strony uniknie sytuacji, w której wyświetlane będą nieaktualne wiadomości (nadal jednak będą widoczne na stronie)
Trzecie propozycja to Inteligentne publikowanie - do tej pory więksi wydawcy musieli często odpowiednio przewidzieć, jaki temat szczególnie zainteresuje czytelników. Inteligentne publikowanie pozwala na identyfikowanie i publikowanie tych tematów, które zyskują szczególną popularność na Facebooku. Jeśli dana treść ze strony internetowej jest szczególnie często udostępniana, automatycznie pojawi się w kanale Aktualności Twoich fanów na Facebooku (jednak nie pojawi się na stronie FB wydawcy) Aktualnie, Inteligentne Publikowanie jest dostępne jedynie dla niewielkiej grupy mediów. Administratorzy stron mogą zgłosić chęć korzystania z Inteligentnego publikowania poprzez Ustawienia strony.
Dodatkowo, Facebook wprowadził szereg ulepszeń do Statystyk domen, z których mogą korzystać administratorzy stron na Facebooku. Dzięki nim możliwe jest jeszcze dokładniejsze śledzenie przepływu użytkowników ze stron na Facebooku (i wtyczek społecznościowych) do stron internetowych. Pojawiła się nowa sekcja Najpopularniejsze linki, która pozwoli administratorom wychwycić moment, w którym ich post został udostępniony przez inne strony lub influencerów na Facebooku.
źródło: facebookJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter